2025. gada pašvaldības domes vēlēšanas
2. "APVIENOTAIS SARAKSTS - Latvijas Zaļā partija, Latvijas Reģionu Apvienība, Liepājas partija", JKP Jaunā konservatīvā partija
Candidate | Number | Year of Birth | Workplace / Occupation |
---|---|---|---|
Aivis Landmanis | 1. | 1970 | SIA "Ventspils Port Services", Komercdarbības konsultants |
Dzintars Kantsons | 2. | 1973 | SIA "DZEKL partneri", Valdes loceklis |
Aija Volka | 3. | 1986 | Nodibinājums “Kristīga dzīvesveida izpētes fonds’’, Valdes priekšsēdētāja |
Linards Gulbis | 4. | 1970 | AS "Baltijas Ekspresis", Vilcienu kustības organizācijas daļas vadītājs |
Jānis Depše | 5. | 1972 | AS ”Ventbunkers”, Siltumapgādes nodaļas vadītājs |
Linards Volks | 6. | 1987 | Ventspils jahtu osta, Jahtu ostas pārvaldnieks |
Olivers Kronbergs | 7. | 1969 | Ventspils brīvostas pārvalde, Loču kuteru grupas vecākais kapteinis |
Sarmīte Balode | 8. | 1966 | SIA "Olimpiskais Centrs Ventspils" , Administrators - sargs |
Viktorija Andersone | 9. | 1984 | SIA "MS AVLO", Pavārs |
Ritvars Graudiņš | 10. | 1973 | SIA “ANTIPA”, Komercdarbības konsultants |
Kristīne Stone | 11. | 1988 | SIA "MEA Education", Valdes priekšsēdētāja |
Varis Vavilovs | 12. | 1965 | SIA "INNVARI", Dezinfektalogs |
Aigars Ruiķis | 13. | 1973 | Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestāde "Ventspils Pašvaldības policija", Vecākais inspektors |
Ainars Gūtmanis | 14. | 1962 | Izdienas pensija |
Adriana Jūlija Andersone | 15. | 2004 | Mācās, bērna kopšanas atvaļinājumā |
Raimonds Kalniņš | 16. | 1970 | SIA "Ventspils Port Services", Projektu vadītājs |
Programma ar devīzi:
Piederīgs Ventspilij!
Vairākus gadus ilgstošās starptautiskās sankcijas iedragājušas Ventspils ekonomisko un politisko reputāciju. Tas ir likumsakarīgs koruptīvo attiecību rezultāts. Līdz ar to Ventspils zaudējusi reģionālā līdera vietu, tāpēc investori un uzņēmēji dod priekšroku citām pilsētām.
Lai Ventspils ieņemtu pienācīgu vietu Latvijas un Eiropas kartē, ir jāpārvar iesīkstējusī morāli ētiskā krīze.
Mēs esam izanalizējuši un izvērtējuši situāciju un, par spīti krīzei, īstenosim iedzīvotājiem labvēlīgāku pārvaldību un resursu efektīvāku izmantošanu, piemēram, cik taisnīgi ir komunālie tarifi, pašvaldības dotācijas.
Ikviens ventspilnieks ir mūsu pilsētas pamatvērtība.
Dinamiskas, bet stabilas pilsētas attīstības priekšnoteikumi var būt tikai uzskatu brīvība, taisnīga attieksme pret visiem un Latvijas likumiem atbilstoša rīcība.
Pašvaldības pienākums: radīt labvēlīgu vidi brīviem, radošiem, uzņēmīgiem ļaudīm, kuri nebaidās eksperimentēt kopīgā labuma vārdā. Jo vairāk šādu cilvēku, jo vairāk ražotņu, uzņēmumu un pakalpojumu, līdz ar to nodokļu maksātāju, jo vienīgi tā iespējams panākt pilsētas ekonomisko un sociālo augšupeju.
Esam gatavi atbalstīt un veicināt radošo iniciatīvu; organizēt reālas iedzīvotāju aptaujas sabiedrībai būtiskos jautājumos.
Vēlamies sniegt iespējamo atbalstu ekonomiskajam dzinējspēkam – uzņēmējiem, līdz minimumam samazināt birokrātiju un iejaukšanos uzņēmējdarbībā, radīt peļņas gūšanai labvēlīgu vidi. Pilsētai jāspēj attīstieties arī bez valsts un Eiropas Savienības naudas.
Drošība:
Pilsētā ar paaugstinātu bīstamību izstrādāsim ģeopolitiskajiem riskiem atbilstošu civilās aizsardzības un evakuācijas plānu, rīkosim mācības un iedzīvotāju informēšanas simulācijas. Pašvaldības pienākums - paredzēt atbilstošu finansējumu bērnu drošībai.
Demogrāfija:
Viens no galvenajiem pilsētas attīstības apdraudējumiem ir iedzīvotāju skaita samazināšanās; jābūt dzimstību veicinošām, ģimeņu atbalsta un reimigrācijas programmām.
Investīciju klimats. Osta:
Investīciju piesaistes priekšnoteikums – Ventspils pilsētas un ostas reputācijas atjaunošana.
Jānovērš aizspriedumi pret pilsētas un brīvostas uzņēmējiem, līdzsvarojot uzņēmēju un iedzīvotāju, pašvaldības un brīvostas pārvaldes intereses.
Mazā un vidējā uzņēmējdarbība:
Lai veicinātu attīstību, nodrošināsim godīgu konkurenci, respektējot uzņēmēju viedokļus.
Sociālie jautājumi:
Sadarbībā ar valsts iestādēm un nevalstiskajām organizācijām esam gatavi izstrādāt efektīvākas atbalsta programmas visām sociālās atstumtības riskam pakļautajām grupām.
Veselības aizsardzība:
Lai likvidētu esošos trūkumus un nepilnības, nepieciešams rezultatīvāk organizēt Ziemeļkurzemes reģionālās slimnīcas un Ventspils poliklīnikas darbību sadarbībā ar kaimiņnovadiem.
Izglītība un inovācijas:
Panākumu atslēga šajā jomā ir skolu, tehnikuma, augstskolas un kultūras, mākslas, sporta iestāžu, kā arī Digitālā centra, VIZIUM, bibliotēku un uzņēmēju sadarbība.
Kultūra, māksla un sports:
Esam gatavi radīt labvēlīgākus apstākļus amatierkolektīvu darbībai un jaunradei, aktīvam dzīvesveidam – mazajam un lielajam sportam.
Etniskajām kopienām jāsaņem lielāks pašvaldības atbalsts, jo katras tautas īpatnējā kultūra un tradīcijas ir vērtība ar pasaulvēsturisku nozīmi.
Pilsētvide un vēstures liecības:
Ventspils pilsēta ir zaudējusi daudz vērtīgu vēsturiskās pilsētbūves objektu; šis process, diemžēl, turpinās. Vecpilsēta un Ostgals rada neapdzīvotības iespaidu. Mums nav pieņemama nevērīga un nolaidīga attieksme senās pilsētvides saglabāšanā - esam gatavi darīt visu iespējamo, lai saglabātu Ventspils vēsturi nākamajām paaudzēm.
Uzskatām, ka ir pēdējais laiks izcelt no aizmirstības izcilu Ventspils un novada cilvēku vārdus, parādīt viņiem godu, uzceļot pieminekļus, iekārtojot piemiņas vietas.
Beidzot ir laiks atbrīvot pilsētvidi no okupāciju slavinošiem pieminekļiem.
Privātīpašumiem piegulošo teritoriju kopšanu uzņemsies pašvaldība.
Sabiedrības informēšana, mediju vide:
Nepieciešama objektīva žurnālistika: analītika, korektas diskusijas, argumenti un netendenciozas ziņas.
Komercinformāciju saturoši mediji nav jāuztur no pašvaldības, tās iestāžu un uzņēmumu budžetiem. Savukārt pašvaldības pienākums ir informēt sabiedrību bezmaksas izdevumos, tīmekļa vietnēs un sociālajos tīklos, kas izmaksā lētāk, darbojas efektīvāk.
Mūsuprāt pilsētas un novada apvienošana sniegs lielāku izaugsmes perspektīvu.
Dievs, svētī Ventspili!
Piederīgs Ventspilij!
Vairākus gadus ilgstošās starptautiskās sankcijas iedragājušas Ventspils ekonomisko un politisko reputāciju. Tas ir likumsakarīgs koruptīvo attiecību rezultāts. Līdz ar to Ventspils zaudējusi reģionālā līdera vietu, tāpēc investori un uzņēmēji dod priekšroku citām pilsētām.
Lai Ventspils ieņemtu pienācīgu vietu Latvijas un Eiropas kartē, ir jāpārvar iesīkstējusī morāli ētiskā krīze.
Mēs esam izanalizējuši un izvērtējuši situāciju un, par spīti krīzei, īstenosim iedzīvotājiem labvēlīgāku pārvaldību un resursu efektīvāku izmantošanu, piemēram, cik taisnīgi ir komunālie tarifi, pašvaldības dotācijas.
Ikviens ventspilnieks ir mūsu pilsētas pamatvērtība.
Dinamiskas, bet stabilas pilsētas attīstības priekšnoteikumi var būt tikai uzskatu brīvība, taisnīga attieksme pret visiem un Latvijas likumiem atbilstoša rīcība.
Pašvaldības pienākums: radīt labvēlīgu vidi brīviem, radošiem, uzņēmīgiem ļaudīm, kuri nebaidās eksperimentēt kopīgā labuma vārdā. Jo vairāk šādu cilvēku, jo vairāk ražotņu, uzņēmumu un pakalpojumu, līdz ar to nodokļu maksātāju, jo vienīgi tā iespējams panākt pilsētas ekonomisko un sociālo augšupeju.
Esam gatavi atbalstīt un veicināt radošo iniciatīvu; organizēt reālas iedzīvotāju aptaujas sabiedrībai būtiskos jautājumos.
Vēlamies sniegt iespējamo atbalstu ekonomiskajam dzinējspēkam – uzņēmējiem, līdz minimumam samazināt birokrātiju un iejaukšanos uzņēmējdarbībā, radīt peļņas gūšanai labvēlīgu vidi. Pilsētai jāspēj attīstieties arī bez valsts un Eiropas Savienības naudas.
Drošība:
Pilsētā ar paaugstinātu bīstamību izstrādāsim ģeopolitiskajiem riskiem atbilstošu civilās aizsardzības un evakuācijas plānu, rīkosim mācības un iedzīvotāju informēšanas simulācijas. Pašvaldības pienākums - paredzēt atbilstošu finansējumu bērnu drošībai.
Demogrāfija:
Viens no galvenajiem pilsētas attīstības apdraudējumiem ir iedzīvotāju skaita samazināšanās; jābūt dzimstību veicinošām, ģimeņu atbalsta un reimigrācijas programmām.
Investīciju klimats. Osta:
Investīciju piesaistes priekšnoteikums – Ventspils pilsētas un ostas reputācijas atjaunošana.
Jānovērš aizspriedumi pret pilsētas un brīvostas uzņēmējiem, līdzsvarojot uzņēmēju un iedzīvotāju, pašvaldības un brīvostas pārvaldes intereses.
Mazā un vidējā uzņēmējdarbība:
Lai veicinātu attīstību, nodrošināsim godīgu konkurenci, respektējot uzņēmēju viedokļus.
Sociālie jautājumi:
Sadarbībā ar valsts iestādēm un nevalstiskajām organizācijām esam gatavi izstrādāt efektīvākas atbalsta programmas visām sociālās atstumtības riskam pakļautajām grupām.
Veselības aizsardzība:
Lai likvidētu esošos trūkumus un nepilnības, nepieciešams rezultatīvāk organizēt Ziemeļkurzemes reģionālās slimnīcas un Ventspils poliklīnikas darbību sadarbībā ar kaimiņnovadiem.
Izglītība un inovācijas:
Panākumu atslēga šajā jomā ir skolu, tehnikuma, augstskolas un kultūras, mākslas, sporta iestāžu, kā arī Digitālā centra, VIZIUM, bibliotēku un uzņēmēju sadarbība.
Kultūra, māksla un sports:
Esam gatavi radīt labvēlīgākus apstākļus amatierkolektīvu darbībai un jaunradei, aktīvam dzīvesveidam – mazajam un lielajam sportam.
Etniskajām kopienām jāsaņem lielāks pašvaldības atbalsts, jo katras tautas īpatnējā kultūra un tradīcijas ir vērtība ar pasaulvēsturisku nozīmi.
Pilsētvide un vēstures liecības:
Ventspils pilsēta ir zaudējusi daudz vērtīgu vēsturiskās pilsētbūves objektu; šis process, diemžēl, turpinās. Vecpilsēta un Ostgals rada neapdzīvotības iespaidu. Mums nav pieņemama nevērīga un nolaidīga attieksme senās pilsētvides saglabāšanā - esam gatavi darīt visu iespējamo, lai saglabātu Ventspils vēsturi nākamajām paaudzēm.
Uzskatām, ka ir pēdējais laiks izcelt no aizmirstības izcilu Ventspils un novada cilvēku vārdus, parādīt viņiem godu, uzceļot pieminekļus, iekārtojot piemiņas vietas.
Beidzot ir laiks atbrīvot pilsētvidi no okupāciju slavinošiem pieminekļiem.
Privātīpašumiem piegulošo teritoriju kopšanu uzņemsies pašvaldība.
Sabiedrības informēšana, mediju vide:
Nepieciešama objektīva žurnālistika: analītika, korektas diskusijas, argumenti un netendenciozas ziņas.
Komercinformāciju saturoši mediji nav jāuztur no pašvaldības, tās iestāžu un uzņēmumu budžetiem. Savukārt pašvaldības pienākums ir informēt sabiedrību bezmaksas izdevumos, tīmekļa vietnēs un sociālajos tīklos, kas izmaksā lētāk, darbojas efektīvāk.
Mūsuprāt pilsētas un novada apvienošana sniegs lielāku izaugsmes perspektīvu.
Dievs, svētī Ventspili!
Number of candidates: 16
Gender | Number of candidates | Percentage |
---|---|---|
Sieviete | 5 | 31,2% |
Vīrietis | 11 | 68,8% |
Age | Number of candidates | Percentage |
---|---|---|
21-30 gadi | 1 | 6,2% |
31-40 gadi | 3 | 18,8% |
41-50 gadi | 1 | 6,2% |
51-60 gadi | 10 | 62,6% |
61-70 gadi | 1 | 6,2% |
* Note: the age of the candidate is noted on the Election Day - Jūnijs 7, 2025.
Average age: 48,8 years
Oldest candidate: 62 years
Youngest candidate: 21 years
Education | Number of candidates | Percentage |
---|---|---|
Augstākā | 10 | 62,6% |
Vidējā | 5 | 31,2% |
Pamata | 1 | 6,2% |
Citizenship | Number of candidates | Percentage |
---|---|---|
Latvija | 16 | 100,0% |
* Note: Due to the possibility of multiple citizenship, percentages can exceed 100%.
Nationality | Number of candidates | Percentage |
---|---|---|
Latvietis/latviete | 15 | 93,8% |
Krievs/krieviete | 1 | 6,2% |
Eligibility for candidacy | Number of candidates | Percentage |
---|---|---|
Darbavieta | 1 | 6,2% |
Deklarēta dzīvesvieta | 11 | 68,8% |
Deklarēta dzīvesvieta, nekustamais īpašums | 2 | 12,5% |
Nekustamais īpašums | 2 | 12,5% |
Place of residence | Number of candidates | Percentage |
---|---|---|
Ventspils | 15 | 93,8% |
Ventspils novads | 1 | 6,2% |
Last updated at: 10.04.2025. time 14:20