2025. gada pašvaldības domes vēlēšanas
4. "LATVIJAS ZEMNIEKU SAVIENĪBA", Nacionālā apvienība "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un Brīvībai/LNNK"
Kandidāts | Kārtas nr. sarakstā | Dzimšanas gads | Darbavieta / nodarbošanās |
---|---|---|---|
REINIS LĪCIS | 1. | 1988 | Augšdaugavas novada pašvaldība, Inženiertehniskās nodaļas būvinženieris |
RITA SAMUŠA | 2. | 1963 | Valsts akciju sabiedrība "Valsts nekustamie īpašumi" , zemes nomas speciāliste/reģionālā koordinatore |
MAIGURS KRIEVĀNS | 3. | 1968 | Z/S ''Auziņas'', īpašnieks |
DAINIS MILLERS | 4. | 1970 | Valsts Tehniskās Uzraudzības aģentūra, Vecākais inspektors |
DACE STALIDZĀNE | 5. | 1987 | Augšdaugavas novada pašvaldības Centrālā pārvalde, Vecākā projektu vadītāja |
ĒRIKS ALEKSEJEVS | 6. | 1985 | SIA DEAL BANQUETS, VALDES LOCEKLIS |
RITA VAIKULE | 7. | 1966 | AGRITEKO SIA, Valdes locekle |
REINIS LAZDĀNS | 8. | 1995 | ZS "Lazdiņi", Uzņēmuma vadītājs |
IVARS BULDURS | 9. | 1973 | Ilūkstes Raiņa vidusskola, Saimniecības vadītājs |
ILGA BRODOVA | 10. | 1973 | Augšdaugavas novada pašvaldības Kultūras un tūrisma pārvaldes Eglaines Kultūras namas, Kultūras darba organizatore |
JANA KANTĀNE | 11. | 1993 | IK "Aijas Jasevičas fizioterapijas prakse", Fizioterapeite |
JĀNIS KRIEVĀNS | 12. | 1958 | pensionārs |
AIVARS SKRINDA | 13. | 1967 | Z/S Banderi, Sertificēts veterinārārsts |
JĀNIS RASNAČS | 14. | 1956 | Pensionārs |
KRISTAPS ISODA | 15. | 1998 | Augšdaugavas novada pašvaldība, Informācijas sistēmu administrators |
AIVARS ŽURILA | 16. | 1979 | Jaunsardzes centrs, instruktors |
VALĒRIJA ANČEVSKA | 17. | 1999 | Zemnnieku saimniecība "Ainava" , Agronome |
AIGARS LISOVSKIS | 18. | 1968 | Z/S "Dārbmīļi", Zemnieks |
Par Latviju - nacionālu, daiļu, spēcīgu. Stiprinot šo domu un Latvijas reģionālo attīstību un piesakot deputātu kandidātu sarakstu Augšdaugavas novada 2025. gada pašvaldību vēlēšanām, savus spēkus ir apvienojušas – centriskā partija “Latvijas Zemnieku savienība” un nacionāli konservatīvā partija Nacionālā apvienība “Visu Latvijai!” - “Tēvzemei un Brīvībai/LNNK”. Vienoti uzskatām, ka Augšdaugavas novadam jābūt dzīves telpai, no kuras nevēlas braukt prom. Vieta, kurā vēlamies dzīvot, strādāt, baudīt atpūtu pēc kārtīgi padarīta darba, vieta, kurā vēlamies atgriezties.
Ilūkstes novada un Daugavpils novada apvienošana nebija balstīta demokrātijas pamatprincipos. Jaunais Administratīvo teritoriju likums nav devis uzlabojumus, kas tika solīti pirms šī likuma ieviešanas. Tas nav iedzīvotāju rosināts lēmums, tādēļ tam nav ilga pastāvēšanas spēka. Aicināsim VARAM, īpaši rūpīgi izvērtēt likuma ietekmi uz Augšdaugavas novadu, pastāvēsim par novadu, ņemot vērā Kultūrvēsturisko zemju likumā noteiktās Sēlijas un Latgales zemju robežas. Neatbalstīsim novada apvienošanu ar valstspilsētu – Daugavpili, jo pilsētu un lauku teritoriju attīstībai svarīgākais nosacījums ir to pārvaldības spēja un demokrātija lēmumu pieņemšanā. Nelokāmi pārliecināsim LZS, NA un citus Latvijai uzticamu partiju Saeimas deputātus rosināt ar likumu atjaunot 1. līmeņa pašvaldības statusu Latvijas pagastiem un pilsētām. Jau izsenis to iedzīvotāji veidoja pamatkopienas, ar kuru gribu tika proklamēta 18. novembra Latvijas Republika. Demokrātijas neatņemama sastāvdaļa ir Tautvaldība. Cīnīsimies, lai saimnieciskie un politiskie lēmumi novadā tiktu pieņemti, ievērojot pagastu un pilsētu kopienu intereses.
Katram pagastam ir sava unikālā vērtība, tādēļ saglabāsim un izcelsim katras vietas identitāti, gan Sēlijas, gan Latgales zemju robežās. Ņemot vērā iedzīvotāju mobilitātes iespējas, iestāsimies par pašvaldības pakalpojumu pieejamību pēc iespējas tuvāk dzīvesvietai - bērnudārziem, skolām, pašvaldības klientu apkalpošanas punktiem, medicīnas pakalpojumiem, bibliotēkām, kultūras iestādēm u.c. Īpaši ir jāizceļ atbalsts un sadarbība ar skolām. Skolu reforma ietekmē ne tikai reģionu, bet arī pilsētu skolas, apdraudot to pastāvēšanu. Iestāsimies par visu Augšdaugavas novada skolu saglabāšanu, lai atbalstītu jaunās ģimenes, novērstu jaunu, zinošu, kvalificētu un novērtētu speciālistu aizplūšanu uz pilsētām, kā arī saglabātu lauku teritoriju turpmāku dzīvotspēju un attīstību.
Stipru un aktīvu kopienu raksturo biedrības. Realizējot projektus un savstarpēji sadarbojoties, aktīvie iedzīvotāji veido sev pievilcīgāku dzīves vidi, rada kādu jaunu pakalpojumu, kas vietējai kopienai ir nozīmīga, tādēļ ar pašvaldības līdzdalību atbalstīsim gan biedrības, gan reliģiskās organizācijas.
Ekonomiskās attīstības dzinējspēks ir uzņēmējdarbība. Piesaistot Eiropas Savienības fondu līdzekļus, īstenosim līdzsvarotu tās attīstību visā novadā. Turpināsim īstenot projektus novada degradētajās teritorijās, izbūvējot nepieciešamo infrastruktūru dažāda veida uzņēmējdarbībai, tāpat arī strādāsim pie jaunu investoru piesaistes Augšdaugavas novadā. Plānošanas dokumentus izstrādāsim atbilstoši uzņēmēju interesēm, lai novadā būtu ne tikai tradicionālā lauksaimniecības, mežsaimniecības un vieglās rūpniecības ražošana, bet arī cita veida preču ražošana ar augstu pievienoto vērtību.
Ņemot vērā, ka Augšdaugavas novada teritorija robežojas ar agresorvalsti, atbalstīsim pasākumus, kas paaugstina drošību mūsu novada iedzīvotājiem valsts robežinfrastruktūras izbūvē un mērķētās uzņēmējdarbības virzienā, lai kopā stiprinātu ne tikai pierobežas drošību, bet arī Latvijas un Eiropas savienības kopējo drošību. Tas dos ekonomisko attīstību novadam, radot jaunus uzņēmējdarbības virzienus un sekmēs loģistiku, rezultātā uzlabojot arī ceļa infrastruktūru.
Sociālajā jomā nodrošināsim kvalitatīvus un pieejamus pakalpojumus mazāk aizsargātajiem iedzīvotājiem, lai ikkatrs iedzīvotājs justos droši. Ikgadu iedzīvotāju skaits novadā samazinās, tas ir apdraudējums turpmākai novada attīstībai, tāpēc īpaši ir jāstiprina atbalsts jaunajām ģimenēm pašvaldības un arī valsts līmenī.
Veidosim kvalitatīvu un efektīvu pašvaldības pārvaldi, īpašu uzsvaru liekot uz birokrātijas samazināšanu. Pašvaldības attīstības plānā ir iezīmēti divi reģionāli attīstības centri - Ilūkste un Špoģi, tāpēc mūsu darbavietai nav jāatrodas Daugavpils valstpilsētā, novadā ir nepieciešama arī sava galvaspilsēta – savs novada attīstības centrs.
Šīs ir izvēles, kuras nosaka mūsu nākotni. Esam saimnieki savā zemē!
Ilūkstes novada un Daugavpils novada apvienošana nebija balstīta demokrātijas pamatprincipos. Jaunais Administratīvo teritoriju likums nav devis uzlabojumus, kas tika solīti pirms šī likuma ieviešanas. Tas nav iedzīvotāju rosināts lēmums, tādēļ tam nav ilga pastāvēšanas spēka. Aicināsim VARAM, īpaši rūpīgi izvērtēt likuma ietekmi uz Augšdaugavas novadu, pastāvēsim par novadu, ņemot vērā Kultūrvēsturisko zemju likumā noteiktās Sēlijas un Latgales zemju robežas. Neatbalstīsim novada apvienošanu ar valstspilsētu – Daugavpili, jo pilsētu un lauku teritoriju attīstībai svarīgākais nosacījums ir to pārvaldības spēja un demokrātija lēmumu pieņemšanā. Nelokāmi pārliecināsim LZS, NA un citus Latvijai uzticamu partiju Saeimas deputātus rosināt ar likumu atjaunot 1. līmeņa pašvaldības statusu Latvijas pagastiem un pilsētām. Jau izsenis to iedzīvotāji veidoja pamatkopienas, ar kuru gribu tika proklamēta 18. novembra Latvijas Republika. Demokrātijas neatņemama sastāvdaļa ir Tautvaldība. Cīnīsimies, lai saimnieciskie un politiskie lēmumi novadā tiktu pieņemti, ievērojot pagastu un pilsētu kopienu intereses.
Katram pagastam ir sava unikālā vērtība, tādēļ saglabāsim un izcelsim katras vietas identitāti, gan Sēlijas, gan Latgales zemju robežās. Ņemot vērā iedzīvotāju mobilitātes iespējas, iestāsimies par pašvaldības pakalpojumu pieejamību pēc iespējas tuvāk dzīvesvietai - bērnudārziem, skolām, pašvaldības klientu apkalpošanas punktiem, medicīnas pakalpojumiem, bibliotēkām, kultūras iestādēm u.c. Īpaši ir jāizceļ atbalsts un sadarbība ar skolām. Skolu reforma ietekmē ne tikai reģionu, bet arī pilsētu skolas, apdraudot to pastāvēšanu. Iestāsimies par visu Augšdaugavas novada skolu saglabāšanu, lai atbalstītu jaunās ģimenes, novērstu jaunu, zinošu, kvalificētu un novērtētu speciālistu aizplūšanu uz pilsētām, kā arī saglabātu lauku teritoriju turpmāku dzīvotspēju un attīstību.
Stipru un aktīvu kopienu raksturo biedrības. Realizējot projektus un savstarpēji sadarbojoties, aktīvie iedzīvotāji veido sev pievilcīgāku dzīves vidi, rada kādu jaunu pakalpojumu, kas vietējai kopienai ir nozīmīga, tādēļ ar pašvaldības līdzdalību atbalstīsim gan biedrības, gan reliģiskās organizācijas.
Ekonomiskās attīstības dzinējspēks ir uzņēmējdarbība. Piesaistot Eiropas Savienības fondu līdzekļus, īstenosim līdzsvarotu tās attīstību visā novadā. Turpināsim īstenot projektus novada degradētajās teritorijās, izbūvējot nepieciešamo infrastruktūru dažāda veida uzņēmējdarbībai, tāpat arī strādāsim pie jaunu investoru piesaistes Augšdaugavas novadā. Plānošanas dokumentus izstrādāsim atbilstoši uzņēmēju interesēm, lai novadā būtu ne tikai tradicionālā lauksaimniecības, mežsaimniecības un vieglās rūpniecības ražošana, bet arī cita veida preču ražošana ar augstu pievienoto vērtību.
Ņemot vērā, ka Augšdaugavas novada teritorija robežojas ar agresorvalsti, atbalstīsim pasākumus, kas paaugstina drošību mūsu novada iedzīvotājiem valsts robežinfrastruktūras izbūvē un mērķētās uzņēmējdarbības virzienā, lai kopā stiprinātu ne tikai pierobežas drošību, bet arī Latvijas un Eiropas savienības kopējo drošību. Tas dos ekonomisko attīstību novadam, radot jaunus uzņēmējdarbības virzienus un sekmēs loģistiku, rezultātā uzlabojot arī ceļa infrastruktūru.
Sociālajā jomā nodrošināsim kvalitatīvus un pieejamus pakalpojumus mazāk aizsargātajiem iedzīvotājiem, lai ikkatrs iedzīvotājs justos droši. Ikgadu iedzīvotāju skaits novadā samazinās, tas ir apdraudējums turpmākai novada attīstībai, tāpēc īpaši ir jāstiprina atbalsts jaunajām ģimenēm pašvaldības un arī valsts līmenī.
Veidosim kvalitatīvu un efektīvu pašvaldības pārvaldi, īpašu uzsvaru liekot uz birokrātijas samazināšanu. Pašvaldības attīstības plānā ir iezīmēti divi reģionāli attīstības centri - Ilūkste un Špoģi, tāpēc mūsu darbavietai nav jāatrodas Daugavpils valstpilsētā, novadā ir nepieciešama arī sava galvaspilsēta – savs novada attīstības centrs.
Šīs ir izvēles, kuras nosaka mūsu nākotni. Esam saimnieki savā zemē!
Kandidātu skaits: 18
Dzimums | Kandidātu skaits | Procenti |
---|---|---|
Sieviete | 6 | 33,3% |
Vīrietis | 12 | 66,7% |
Vecums | Kandidātu skaits | Procenti |
---|---|---|
21-30 gadi | 3 | 16,7% |
31-40 gadi | 4 | 22,2% |
41-50 gadi | 1 | 5,6% |
51-60 gadi | 7 | 38,8% |
61-70 gadi | 3 | 16,7% |
* Piezīme: kandidātu vecums tiek rēķināts uz vēlēšanu dienu - 2025. gada 7. jūniju.
Vidējais vecums: 47,5 gadi
Vecākais kandidāts: 68 gadi
Jaunākais kandidāts: 26 gadi
Izglītība | Kandidātu skaits | Procenti |
---|---|---|
Augstākā | 15 | 83,3% |
Vidējā | 3 | 16,7% |
Pilsonības valsts | Kandidātu skaits | Procenti |
---|---|---|
Latvija | 18 | 100,0% |
* Piezīme: procentu summa var neveidot 100%, jo kandidātiem iespējamas vairākas pilsonības.
Tautība | Kandidātu skaits | Procenti |
---|---|---|
Latvietis/latviete | 17 | 94,4% |
Polis/poliete | 1 | 5,6% |
Kandidēšanas pamats | Kandidātu skaits | Procenti |
---|---|---|
Deklarēta dzīvesvieta | 9 | 50,0% |
Deklarēta dzīvesvieta, nekustamais īpašums | 9 | 50,0% |
Dzīvesvieta | Kandidātu skaits | Procenti |
---|---|---|
Augšdaugavas novads | 18 | 100,0% |
Pēdējais atjauninājums veikts: 09.04.2025. plkst. 19:59